Sunday, January 15, 2012

jutawan bonus link

Peluang jadi Jutawan Bonuslink
Wartawan Sinar Harian
January 15, 2012
Azman-(kiri)-dan-Victor-(kanan)-bergambar-bersama-'Jutawan-BonusLink',-Kai-Loon-(tengah)-serta-dua-p
BATU PAHAT – Pemegang kad BonusLink berpeluang merebut hadiah utama iaitu satu juta Mata Ganjaran BonusLink seterusnya bergelar Jutawan BonusLink menerusi peraduan 31 Juta Mata BonusLink Untuk Dimenangi Setiap Minggu.

Peraduan anjuran Shell Malaysia dan BonusKad Loyalty Sdn Bhd itu sebagai usaha menghargai pemegang kad BonusLink selain turut menawarkan pelbagai hadiah.

Pengarah Urusan Shell Malaysia Trading Sdn Bhd dan Shell Timur Sdn Bhd, Azman Ismail, berkata Shell adalah satu syarikat yang mempunyai sejarah gemilang dalam pembekalan petrol yang inovatif.

Menurutnya, selain itu ia juga menjana gaya hidup pemandu dengan memberikan pelbagai pulangan menarik seperti kerjasama dengan BonusLink memberikan mata ganjaran kepada setiap penggunanya.

“Sempena Tahun Baru Cina ini, kami terus berpegang dengan komitmen kami apabila memberikan ganjaran khas memenangi mata BonusLink dalam peraduan '31 Juta Mata BonusLink Untuk Dimenangi Setiap Minggu'.

“Peraduan ini menawarkan berjuta-juta Mata Ganjaran BonusLink sebagai ganjaran kepada pemandu kerana mengisi petrol di Shell. Pemenang boleh menebus pelbagai pilihan hadiah yang melengkapkan gaya hidup mereka,” katanya semasa program berkenaan di Batu Pahat Mall, di sini.

Sementara itu, Pengurus Besar BonusKad Loyalty Sdn Bhd, Victor Goon, berkata pihaknya berbangga kerana dapat bekerjasama dengan Shell Malaysia untuk meraikan pemegang kad BonusLink sempena Tahun Baru Cina tahun ini.

Katanya, dengan pengumpulan mata ganjaran berkenaan pemegang kad boleh menukarnya dengan pelbagai jenis hadiah yang hebat dan sesuai dengan sambutan hari kebesaran terbabit.

“Untuk menjadikan kempen ini lebih istimewa, BonusLink juga melancarkan katalog tebusan hadiah gaya hidup eksklusif, dengan hadiah yang dipilih khas daripada tiga tema, iaitu keperluan rumah, kembara dan riadah, yang hanya ditawarkan khusus kepada pemenang peraduan.

“Dalam siri jelajah dan mencari ‘Jutawan BonusLink’ di Batu Pahat Mall ini, setiap mereka yang menyertainya bertanding dalam siri permainan yang menyeronokkan seperti ‘Shoot Em’ dan Cabaran Shell V-Power sebelum ke pusingan akhir,” katanya.

Dalam pada itu, pemenang ‘Jutawan BonusLink’, Tay Kai Loon, 31, di daerah ini melahirkan rasa gembira dan menganggapnya sebagai hadiah istimewa pada Tahun Baru Cina kali ini.

“Saya dan keluarga begitu seronok menerima satu juta mata ganjaran terbabit, dan akan menebusnya dengan pelbagai jenis hadiah sebagai persediaan menyambut Ta­hun Baru Cina. Tahun ini ia begitu istimewa kerana giliran Tahun Naga,” katanya.

No comments:

Post a Comment